2017. október 4., szerda

Időjárás

Nálunk is beköszöntött az ősz, hullanak a levelek. Bebe minden nap tájékoztat, hogy a kertünk sajnálatos módon tele van levelekkel és még a paradicsomunk is lekonyult. Reggelenként már elég hűvös van, általában összeborulva ülünk a buszon, mert a korán kelés egyikünknek sem az erőssége. Különben is három évig treníroztam a gyereket, hogy emberi időben keljen, erre jön az óvoda és tönkretesz mindent.

Szóval, ülünk a buszon, bámulunk ki az ablakon. Házak, autók, bokrok, cica, lámpaoszlop, buszmegálló. Anyukák beöltözve pufidzsekibe, gyerekekre rádobva a takaró a babakocsiban. Majd felszállnak és hosszúnadrág, pufidzseki.... és flip-flop papucs. A gyerekeken meg nincs zokni. Érted? Minden normális ember ilyenkor már zárt cipő, hosszúnadrág, hosszú ujjú, kardigán és széldzseki (jó minőségű, mert az esőtől is meg kell védjen). Erre... tanga papucs. Vagy az a szőrös, ami most divat. Esküszöm, hogy ennyi koszos lábat én még életemben nem láttam, mint a napokban. Mert ugye, azt elfelejtettem mondani, hogy kb. minden nap esik és pocsolyák vannak mindenhol. És, akkor tanga papucs. Pont, mikor komolyan elgondolkodtam a gumicsizma létjogosultságán. Sosem leszek angol.

3 megjegyzés:

  1. A külföldiek (itthonról nézve) ilyenek. Az egyetemen az összes német, svéd, dán, ír, angol lány...11 fokban is pólóban flangál.

    VálaszTörlés
  2. En se birtam megszokni Angliaban, hogy amikor en mar kabatban, dupla zokniban nyomtam, pedig nem vagyok egy fazos tipus,az angol lanyok crop topban es vietnami papucsban szaladgaltak. Aggodtam a vesejukert, de biztos hozza vannak szokva.:-)

    VálaszTörlés
  3. E. munkatársai egészen decemberig rövidnadrágban és pólóban dolgoznak. Tavaly a főnöke teljesen ledöbben azon, hogy kért télikabátot munkaruhaként. Szerinte mióta ott dolgozik (15 éve), senkinek nem volt még ilyen kérése.

    VálaszTörlés